Jag gillar inte detta..

Hade precis skrivit ett inlägg, sen skulle jag länka och vips försvann det. Så är det när man inte vet vad man gör.

Marcus är i Lindvallen och jag strular till det med mitt liv. Har bestämt mig för att inte plugga nu till våren iallafall. Ska bara försöka att landa och inte tänka på min framtid mer än att jobba, tjäna pengar, RESA och bara inte tänka. Får väl se hur det kommer att sluta. Vill iallafall besöka Californien hos >>Petra<< som jag hoppas kommer att börja plugga där lagom tills dess att jag har jobb, inkomst och kan åka iväg.

Men innan dess så hoppas jag att det blir både Frankrike i sommar och Thailand i vinter. Inte hade jag tackat nej till London nu i vår men det får vi väl se hur det blir med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0