9/9

Idag var Lisa här, ställde en massa frågor och berättade om saker som jag redan visste. Känns som om jag har jobbat hela dagen idag. Har dessutom jobbat "natt" och det resulterade i att jag kollade på Män som hatar kvinnor, en grymt bra film men jag rekommenderar ingen att kolla på den själv i ett stort mörkt hus. Så spännande/rälig är inte boken slom filmen är. Imorgon hoppas jag att det bli som planerat men vi får se, men vet aldrig när det gäller barn. Idag fick Angie veta att hennes chef kan ge henne massor av timmar, denna veckan! Hoppas inte hon får några timmar lördag till söndag för jag vill ut och träffa folk. Så håll tummarna för mig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0