6/9

Jag är bäst, så enkelt är det. Nu ska jag bara lära mig att jag har åäö igen. Jag lyckas med allt här borta, tror nästan att jag har utvecklats tillräckligt mycket för att komma hem igen, skämt å sido. Idag har jag jobbat med min scrapbooking, den kanske blir bra. Har även varit en runda i gallerian, hittade kläder men inga till mig, hmm undrar vem jag kan ha handlat till? Har aven varit med om det första regnet. Eller ja nästan, har sett det dugga men de säger att det är regn så jag tror på dem. Idag har det inte hänt alltför mycket. Försöker att få tag på Unathi så vi kan träffas men det är svårt att få ihop våra schema, eller hennes schema med när hon har bil och allt sånt, jag har knappt jobbat än. Angie får inga timmar så jag vet inte riktigt vad jag gör här.

Älskar dig Marcus <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Ser att du har å, ä och ö igen. Då funkade det alltså?? Jag mejlade om det, men du är ju duktig ;)

Vem har du nu shoppat till då??

suck, nu vaknade Liv.

Puss och krahm på dej!

2009-09-07 @ 12:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0