5/9

Idag sa lag jag lange i sangen och nar jag tillsist gick upp sa tog jag mig ut pa en powerwalk. Hittade till en mysig park som jag nog tar med mig flickorna tilll en dag, packar en picknick och leker av oss. Till middag sa at vi hamburgar ps Sonic, ett sant stalle dar man bestaller maten i bilen och de kommer ut med den pa inlines. Det trodde jag faktiskt bara hande i filmer. Stallet vi at pa lag precis vid foten av bergen sa vi akte inom pa vagen hem och vilken utsikt. Det vad haftigt. Aven ifall vi inte sag en hundra del av allt. Ikvall har jag varit ute pa en promenad, det ar sa grymt varmt pa kvallarna, man svettas som fan men det kanns skont. Kopte med mig macaroni and cheese och sa handlade jag lite till scrapbookingen, ska bli kul och resultatet kommer vara bra. DOCK kommer jag ALDRIG att bli lika bra som Bella. Fresten mamma borjade du pa kursen? Nar jag gick ner mot byn sa sag jag att de har Drive-Thru, men kan ni gissa oa vad. BANKOMATER!!!
Att ga ner mot byn nar det ar morkt ar maktigt, man ser alla ljusen fran Denver centrum, haftigt, haftigt.
Jag ska forsoka ga minst 1 timme om dagen, idag har det blivit 1,5 och det har resulterat i rumptraningsvark.

Jag vet att detta ar jatte jobbigt Marcus, men jag har inte lamnat. Jag kommer tillbaka och du vet att vi snart ses. Jag alskar dig.

<3

Kommentarer
Postat av: Nicco

Hallo gumman! Hoppas allt är bra med dej o att allt flyter på där borta i staterna. Här är det bara bra. Har varit ute o kört Hd i dag, blir nog en sådan istället för jänkare. Ha det fint o ta hand om dej. Morbror Nicco, Vi hörs.

2009-09-06 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0