3/9 - Grattis IngMarie

Idag har jag jobbat 2 timmar, det ar lagom lange. Inte som imorgon, ska jobba mellan 9-1 och sen fran 3-7, men slipper ta och lagga flickorna iaf. Skont det for det vill jag inte gora annu, de har sina ritualer som man inte ska gora fel med. Idag hade jag bara hand om M och A, vi lekte pa deras baksida, byggde sandslott, gungade och studsade bollar. M var lessen for att mamma inte var hemma och lag sakert pa hammocken i 20 minuter sen insag hon hur kul jag och A hade och ville vara med. Idag har jag aven lagat den forsta lunchen och efter lunchen har jag bara varit pa mitt rum, legat vid datorn och pratat med Marcus <3 Men aven med Niclas och Madicken. Alltid lika skont att hora att livet rullar pa dar hemma. Jag har snart las ut bockerna jag lanade av Bella sa funderar pa om jag ska kopa Twilight eller inte, vi far helt enkelt vanta och se. Ska spara ihop pengar till en dator min ar sa fruktansvart seg, tar 15 minuter att starta om den. Har hittat en Dell for 500 $, ca 3500 svenska, valdtigt billigt for hur bra datorn ar och om jag ska kopa den ska jag be Angie gora det for da far jag 10% rabatt med. Jag har borjar bita pa mina kinder igen, MASTE SLUTA MED DET. Dagen avslutade jag med att ga 1 timmes powerwalk ner till "byn". Att ga dit ar inte jobbigt, det ar varre ham for det ar uppforsbackar och jag har inte vant mig vid hojden an sa jag ar helt slut efter den. Nar jag kom ner till "byn" sa kopte jag mig en STOR Caffe Mocha pa Starbucks, fjarde i mitt liv, vem vet jag kanske lar mig tillsist. Under powerwalken hade jag jeans och tjocktroja eftersom att det ar kvall har, det skulle jag inte ha haft pa mig, fy fan vad det ar varmt har.

<3

DET FINNS OST PA SPRAYBURK!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som du kommer närmare flickorna hela tiden.

Du får säga till om du vill att vi skickar lite svenska böcker till dig.

Älskar dig Mamma

2009-09-04 @ 06:19:13
Postat av: Mia

Skönt att de låter som att de går bättre och bättre, även om de e helt normalt att de e väldigt jobbigt ibörjan, så är det så tråkigt att höra... Jag vet ju precis hur pissigt de känns, sånt glömmer man inte, så jag lider med dej.

MEN fortfarande, de man mest kommer ihåg efteråt är de som va bra. Skulle tro att man kan jämföra de med dom som gjort lumpen hemifrån, man hör aldrig dom prata om annat än roliga lumparminne, även om de säkert oxå va jobbigt ibland...

Men ja kan tänka mej att avståndet och ensamhetkänslan naturligtvis blir värre än om man "bara" ligger i lumpen. :)

Ser fortfarande fram emot lite foto, kul att se hur de ser ut i din närmiljö!

Skicka gärna adressen så ja kan googla... om du inte vill lägga ut den offentligt.



Puss och kram, va rädd om dej, ha kul och allt de där.... tänker på dej!

Mia

2009-09-04 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0