31/8

Det som ar absolut jobbigast ar att vakna och tro att jag ligger hemma i min egen sang. Idag var vi i gallerian, har inte kopt nagon cam, ska se om familjen har en som jag kanske kan lana. Istallet kopte jag ansiktsprodukter som ska vara jatte bra for mina finnar, det marks att jag inte trivs for trots min medicin sa blommar dom. Nu ikvall sa har jag bestallt produkter fran I.d. betalade knappt 350 kronor for samma sak som kostar 1200 kronor dar hemma. Hela dagen har varit upp och ner men ikvasll sa har det funkat OK. Ska kanske traffa Unathi och den svenska tjejen Caroline i helgen. Hoppas att allt ar bra dar hemma. Har varit sjalv med S idag med, det funkade sadar. Hon vill fortfarande in ta flaskan sa jag vet inte hur det ska ga nar mamman ska jobba imorgon fran halv tva till halv tio.
Idag har jag sett asfalt, trodde nastan det var sant som bara fanns i Europa. Nar vi satt och at Tacos nu ikvall sa kollade jag ut genom fonstret och for forsta gangen i mitt liv sa har jag sett varldens minsta fagel, en liten kollibri.

<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Kämpa på Jessica. Jag följer dig varje dag via bloggen :) Det kommer kännas bättre när du kommer in i dina rutiner :) Jag tror på dig.

2009-09-01 @ 13:14:08
URL: http://mrssaja.blogg.se/
Postat av: Mona

Hi Jessica, just checked in to see that you´re ok and such. Well, mom fills me in from time to time, but it´s nice to read your words. I´m sure that you will be a-ok and that this year will just fine. I will look in on you now and again. Til´ next time...

Hugs

2009-09-01 @ 19:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0