30/8

Pratat med mamma, det var hemskt. Ville bara aka hem men det blev lite battre under dagen. Vi var och handlade i en affar dar allt kostar 1$ sa nu har jag ett nytt block. Har har varit en TV kille och fixat min TV, perfekt. Vi var ute pa baksidan nar han gjorde det. Da ville A sitta nara mig, skont for hon vagar inte komma i narheten av mig alls sa jag vet inte hur detta kommer att sluta. Jag har aven bytt min forsta bajsbloja, STOLT. Jag spydde inte Pappa. Dagen blev mycket battre, jag var hemma sjalv med A och S och det funkade OK. Dagen blev riktigt bra nar David kom hem men det ar fortfarande jobbigt. Om 1 vecka sa aker David till Japan i 10 dagar, far se hur det kommer att sluta. Jag ska forsoka komma ut och se saker imorgon mamma, har inte hunnit ta mig ut idag. 
Saknar alla dar hemma, hela kroppen varker och jag svettas som fan. ter kanppt nagot heller. Lite frukt under dagen pch sen lite middag pa kvallen vid sex, det ar allt jag lyckas fa ner. Kanner ingen hunger. 

<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0