29/9

Lyssnar för tillfället på Idol och skriver här. Idag har varit en effektiv dag, har postat brev <3 och varit och skrivit testet på "vägverket", vet inte vad det heter här. Så frågade jag hur lång tid det skulle ta för uppkörningen, minst 4 veckor eller så kunde jag gå in i dörren bredvid och betala 50$ och förhoppningsvis få det ganska direkt. Så jag funderade när jag kom hem efter de och sagt och gjort klockan 16 KÖRDE jag ner till dörren bredvid och körde upp, skrattretande. Men nu har jag iallafall mitt KÖRKORT :D Ska förmodligen bli inskriven i försäkringen imorgon och få en mobil så att Angie och David kan få tag på mig nu när jag inte kommer att vara hemma. Riktigt skönt. Ska jobba några timmar imorgon, sen hoppas jag att jag kan ta bilen och köra härifrån. Angie har fått en massa timmar nu, med början den 9 Oktober så då drar mitt jobb igång på riktigt kan man väl säga. Idag har jag haft fighter med båda M och A, ojojoj säger jag bara. Jag och Angie tillåter inte samma saker och det tog hus i helvetet men tack och lov så var Angie på min sida och förklarade för både M och A att när inte mamma är i närheten så är mitt ord lag! Ni ikväll så kom Angie in på mitt rum och frågade om jag hade pratat med M om de personliga kvinnliga delarna för här heter det "HOHO" och M hade sagt att det var hennes "PUSSY", hmm hon är 4 kanske jag ska tillägga. Nej jag har inte sagt något om det och det trodde nog inte Angie heller men hon var bara tvungen att fråga och jag tror faktiskt att det kommer från M`s skola eller från grannen, men vad vet jag.

<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

KÖR försiktigt!

2009-09-30 @ 06:10:10
Postat av: bella

haha, små barn är vär charmiga?!?

2009-10-05 @ 15:08:58
Postat av: bella

haha, små barn är väl charmiga ;)

2009-10-05 @ 15:10:19
Postat av: bella

haha, små barn är väl charmiga ;)

2009-10-05 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0