29/8

Sov till 8 och sen lag jag kvar i sangen till 9, laste och filosoferade. Sen hoppade jag in i duschen. Nar det var fardigt sa gick jag upp lagom till lunch tid. Idag at vi en kina buffe dar familjen ar stammisar. Folket som jobbade dar kande igen dem och var super trevliga. Nar vi kom hem var det dags for naptime. Da fick jag lara mig tvattmaskinen och var flickorna ska ha sina klader och hur ofta jag ska tvatta deras sangklader. Jag har gjort min egen forsta rundtur idag. Tog mig en promenad ner till en affar och har inhandlat lite scrapbooking, kanner att jag behover ha nagot annat att tanka pa en min hemlangtan. Familjen ar i kyrkan idag och jag har varit ensam hemma. Marcus har fatt ta del av mina problem, kanns skont for nu ar det lite lattare. Har aven pratat med Petra och jag ska nog ringa henne i veckan och hitta pa nagot. Imorgon blir det gallerian. Kanner mig konstant trott men der beror nog pa att vi ar sa hogt over vattnet mot vad jag ar van vid. Vi ska inte klaga pa vara vagar dar hemma, har ar det bara betongblock. Mamman hon ar helt galen i hand desinfektions medel, barnen far inte rora nagot utan medlet.
Jag vet att det finns en anpassningstid men for mig kanns den tiden som en enda evighet.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0