2/9

Borjade dagen med en powerwalk och fortsatte till M skola. Det rullar pa sa mycket nu att man knappt hinner ga pa toa och pa tal om det sa fick jag leka rormokare igar. Det nya yrket kanske? Gick faktiskt riktigt bra for mig. Idag har jag inhandlat 2 par nya skor, super snygga, och en cam + mick sa nu ar jag 600 kronor fattigare.
Har aven pratat med Petra idag ska se om vi hittar pa nagot i helgen eller om vi tar det i veckan som kommer. Forhoppningsvis blir det Colorado Springs den 12 med en massa anda aupairer, men det beror helt och hallet pa om Angie ska jobba for om hon ska det sa maste jag ta hand om barnen eftersom David ar i Japan. En glad nyhet ar att alla mina jeans ar forstora, redan, problemet ar att jag maste handla nya klader istallet :P
Det blev inget ut och traffa folk ikvall, vi var for trotta allihopa. Istallet sa har jag fixat ett bibliotekskort. Pa biblioteket sa lanade Angie en bok om "Scandinavian Cooking". Det ar sa haftigt att se hur Amerikanare ser pa oss svenskar, inte alls som vi ser pa oss iallafall. Som kommentaren om mina nya skor "Nu ar du lika lang som alla andra svenskar".
Idag ar forsta dagen som jag har kant att jag inte sitter ihop med familjen och jobbar fast jag inte jobbar. Efter skolan och affaren sa gick jag ner till mitt rum och laste och pratade med mamma och pappa. Sa har anvandt camen idag men det funkade inte sa bra, min dator ar for seg for det med msn, sa jag hoppas att det ska funka battre med skype och marcus i helgen, annars far jag se till att spara pengar och kopa mig en laptop.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0