28/8

Vaknade vid 4 och sov daligt fram och tillbaka. Gick upp vid 8 och sen ringde jag Marcus och mamma, pappa ville inte svara. Det var skont att hora era roster. Angie har visat mig vissa stallen har. Jag har gratis gym\pool om jag vill. Sa gymmet, jag kommer. Omradet ar super mysigt och jag har redan varit med om "Garage Sales", de har dem overallt pa fredagar och lordagar. Jag kanner mig som en i familjen med mamman men pappan ar med jobb, men han ar super trevlig. Han har forsokt att installera min TV idag och ska ge sig pa datorn imorgon. Har traffat en del grannar idag, men bara foraldrar, ingen i min alder.
Har aven fatt min forsta lon fast de inte behover ge mig den forrens om en vecka. Sa ska nog ringa Katie och Molly imorgon, far hoppas att de har bil for an far jag inte kora har. Troligtvis kommer jag nite att borja jobba forren om 2 veckor. Mitt schema kommer se ut ungefar som mammans. De ger mig fria tyglar nu och hon kommer arr beratta for mig om jag ska jobba. Hon vill att jag ska vara sjalvstandig och fa uppleva saker. En upplevels var att folja med och handla idag. Affaren sag ut som hemma men mycket billigare och frukten var nastan gratis. Vi skulle in for att ha 3 saker och kom ut med 100 typ. Barnen ar valdigt artiga, sager tack och nej tack. De har annu inte brakat och jag har annu inte hort S grata. I affaren var det inget DET VILL JAG HA utan allt flot pa bra. I affaren var det en som packade upp varorna, en som scannade och en som packade ner allting igen. Nu sitter jag i kallaren och kollar pa Criminal Minds, de sander typ 5 avsnitt i rad, du skulle varit med Mamma. Forvanandsvart lite reklam, det ar reklam oftare men inte sa langa sa det jamnar ut sig med om man jamfor med hemma.

Alskar och saknar er dar hemma

Marcus- Jag kommer inte att skriva nagot till dig har, du far email istallet. Eller ja du vet vad dom ar till dig.

Liv- Jag saknar foto pa dig, vill ha fler sa tycker att du ska saga till din mor och far, det ar trots allt en hel vecka sedan jag sag dig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0