27/9

Åkte hem till Emma vid 4 igår coh sp gjorde vi vid oss för en kväll ute, jag, Petra, Emma, Tess och Helena. Vi fortsatte in mot Downtown där jag, Petra, Emma och Helena gick och åt mat och Tess gick på bio. Där vi åt mötte vi sedan upp Jess. Vi åkte sedan till en lägenhet där en överraskningsfest för Tess och Helena hölls, de åker hem om 1,5 vecka. Festade lite sen var alla super trötta, men vi gick på det igen och somnade klockan 6 imorse på en random soffa. Upp klockan tio för frukost och hemfärd. Hemma gick jag ut på baksidan med min bok, somnade och blev väckt av David. Vi var ute och körde en runda och sedan dess har jag bara varit på mitt rum, jobb imorgon.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0