23/9

Låg bara i sängen fram tills dess att jag skulle börja jobba, pillade lite med min scrap och med det som jag ska skicka till Marcus. Har jobbat 3 timmar idag med sjuka barn, jag blir ALDRIG sjuk men nu har jag både feber och huvudvärk. Mindre kul, ska jobba några få timmar imorgon med sen är det en heldag på fredag som gäller. Förhoppningsvis blir det inga ändrade planer, jag vill och behöver vara ledig i helgen! Men man vet aldrig i detta huset som sagt.

Bella- har paketet kommit fram?

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund, har köpt de 2 första böckerna i Twilight serien, äntligen. Hehe. Efter det ska jag kolla på 17 Again, Elin du lockade mig, har dock redan sett den en gång men ändå.

<3

Kommentarer
Postat av: elin

Oh I'm totVlly totally in love with zac efron! verkligen det är galet!

2009-09-24 @ 16:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0