21/9

Har nu varit i USA i 4 veckor, känns som mycket mer. Men det tror jag beror på att jag inte får köra. Körkort är frihet även här. Om inte mer här än hemma, man kommer ingenstans utan bil. Har jobbat 3 timmar idag, mesta dels av tiden har jag suttit på min rumpa, har varit riktigt lugnt. Alla planer för dagen ändrades när M inte sov något alls inatt och hade feber imorse. När vi sitter och äter frukost så kollar vi ut, DET SNÖADE. Så har varit med om snö här med nu, dock så försvann det ganska så direkt. Det la sig aldrig, inte konstigt med tanke på att man svettades sönder i shorts igår. Försökte ta foto på snön men lyckades inte sätskilt bra. Har precis pratat med Marcus och Bella, skönt och jobbigt, tårarna kommer fram så fort man säger hejdå. Senare idag ska jag traska ner till affären och inhandla lite småsaker, bodylotion med mera. Ska bli en riktig ta handommigsjälv kväll med One Tree Hill och Gossip Girl. Det enda som saknas är Marcus famn eller grönsaker och dippa med Emmy och en promenad. Har inte fått schema för denna veckan än men tror inte att jag kommer att ha hand om barnen speciellt mycket, kommer nog vara mest att tvätta deras kläder och sånt. Angie ska bara jobba på fredag så då kommer jag att få ha hand om dem en lite stund. Just nu ligger jag i min säng och kollar True Blood, varför egentligen?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0