21/9 Fortsättning

Petra kom och hämtade mig så det blev en kaffe på Starbucks, svenska och en massa prat. Riktigt trevligt, ska på en europeisk festival i helgen. Kul att se hur USA ser på oss svenskar. Jag fortsatte min kväll med att gå in på Safeway och KFC, när jag skulle gå hem så insåg jag hur kallt det är. Frös om mina händer vilket jag ALDRIG gör. Igår var det 30 grader, idag har det varit nere på 5. Så som ni förstår så har jag inte haft en tahandommigsjälv, får bli en annan dag. Är ledig till torsdag så det ska nog hinnas med ;D Nu ska jag kolla serier, sen True Blood eller Twilight, får se vad jag väljer.

<3

TACK SÅ JÄTTE MYCKET SARA, ÄR SUPER NÖJD MED NYA DESIGNEN :D

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hoppas allt är bra med dej,här är det bara fint, har köpt playstation 3 till Jolan, Tror du han blir glad när han kommer på fredag??????? Vi saknar dej jättemycket kram Pelle o Jolan. Vi hörs!!

2009-09-22 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0