20/9

Idag har varit lika seg som igår, inte hänt ett dugg. Förutom att jag numera har hand om en odräglig unge som är fruktansvärt egoistisk och otacksam. Om hennes syster har en leksak ska hon ha den, om jag åter något ska hon ha det. Det värsta av allt är att hon får allt det av sina föräldrar så med mig blir det bara en massa bråk. Ska hon kolla på tv får jag inte vara i samma rum, så med fina ord ber hon mig dagligen att dra dit pepparn växer.

Har sett hela första säsongen av True Blood, vad är det igentligen med den serien som är bra? Jag har fastnat i den, men varför? Igår låg jag vaken till 3 på natten och kollade, undrar hur det kommer att sluta inatt. Ska dock försöka att slita mig ifrån det men man vet aldrig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0