19/9

Jobbat hela dagen, fick börja tidigare för att David är sjuk och Angie vill inte att han ska vara nära barnen. Så imorgon blir det jobb mellan 10 och 6 istället för 3 till 6. Hoppas dock att jag inte kommer att behöva jobba alls på måndag, vi får se. Jobbar bara om S har blivit sjuk och de vill vi inte att hon ska bli så. Det har inte hänt så mycket idag, förutom att det är svårt att jobba när någon av föräldrarna är hemma, barnen vill inte vara emd mig och de lyssnar inte då heller. Inte för att Angie eller David säger till sina barn heller, men å andra sidan så bryr jag mig inte för om M och A vill vara hos pappa har jag bara S att ta hand om, hehe. Jag tror jag hade kunnat trivas som fisken i vattnet om jag bara hade haft S eller bara M och A, det är inte det lätaste att ha alla tre. När S ska ha mat så känner jag att det tar så lång tid att jag inte hinner med de andra och glömmer nästan bort dem och vice versa. Hoppas att mitt tålamod snart kommer! Känner att det verkligen behövs. Saknar er där hemma jätte mycket.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0