1/9 - Grattis Catarina

En ny manad, har varit borta i 9 dagar, ratta mig garna om jag har fel :P Men det kanns som att jag har varit borta i 5 manader. Idag har jag varit helt sjalv med barnen i 4,5 timme, gick faktikst riktigt bra, kan ha berott pa att alla tre sov i 3,5 timme :P Men anda jag har genomgatt min forsta arbetsdag som aupair?! Lagade aven maten idag, det resulterade i att lagga in en frusen pizza i ugnen, men forst skulle jag forsta hur ugnen fungerade med, ungefar som nar jag skulle ga over forsta overgangsstallet, hmm hur fungerar det har? Istallet for att ha en knapp till ett overgangsstalle som vi har hemma sa hade de tva knappar for olika vagar och gissa om det tog ett tag innan jag fattade vilken av alla vagar som var den jag skulle ga pa.
Det kanns faktiskt riktigt skont att antligen fa jobba och inte bara sitta och rulla tummarna, men fy vad jag tycker synd om Angie, lamna sina barn nar den yngsta bara ar lite mer an 3 manader och fortfarande inte vill ta flaskan, hon var helt forstord idag.

Nu haller jag er uppdaterad sa da kan ni halla mig uppdaterad om vad som hander dar hemma. Det ar sa skont att ga och lagga sig och sa har man en massa mejl att lasa fran folk dar hemma. Det ar super harligt. Detta ar ocksa den forsta dagen som det faktikst har kants bra har i Denver, men jag ska prata med Angie och David om att det inte kanns hela bra att ha alla tre barnen nar lillan inte till fullu tar flaskan.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0