17/9

Dagen har varit super tuff, jag säger än en gång, aldrig tre barn. Alla tre har skrikit hela dagen samtidigt. Vet inte hur många gånger jag bara har velat be de hålla käften. Känner att mitt tålamod håller på att försvinna. Imorgon ska jag börja redan halv 1 istället för 2 sen ska jag jobba till 9 fast att David är hemma. Angie tror inte att han klarar att ha tjejerna själv när det är läggning men det känns inte som att jag ska behöva vara där heller. Känner att jag har en del saker att ta upp med familjen nu, men det är inte det roligaste och ha en massa klagomål. Ska ta styrkan till mig och få ur mig allt som jag stör mig på. Efter jobbet idag har jag bara legat i sängen, är helt slut. En sak som jag inte har skrivit något om är att familjen äter väldigt lite när det är kvällsmat så jag är allt som oftast hungrig när jag lägger mig. Försöker att köpa frukt att ha på rummet men ibland glöms det bort och då finns alltid chipspåsen där borta i hörnan av soffan.
Idag är en tuff dag, känner inte alls att jag vill vara här med familjen, känns inte så bra som jag hade hoppats på och så suger mina tider. Håller tummarna på att jag kan träffa Petra nästa vecka när hon bor nära.

Grattis Ida och lycka till med nya livet :) Ta det lungt med nya lillkillen.

<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Heej! Hur är livet i USA?:) Om du har lite "problem" med familjen så be om ett möte och säg vad du tycker och tänker, det blir bara värre om du går och är tyst och irriterad. De är vuxna människor och ni ska kunna prata om saker och ting:) Hoppas att allt blir bra! Har ni med det varmt och skönt eller? Vi har en 30 grader och när man jobbar så är det inte skoj,haha;) Ha det så bra:)

Kramar

2009-09-18 @ 23:40:40
URL: http://enjoyyourlife.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var ju inte kul att höra att du har det så :/ Vi får ta och göra något kul nästa vecka så du kommer på andra tankar! :)

2009-09-19 @ 04:46:13
URL: http://emmschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0