15/9

Inatt vaknade jag genomsvettig av mardrömmar, kunde givetvis inte somna om så jag låg vaken i typ 4 timmar. Sen kl 8 imorse så väcks jag av att flickorna äter frukost. De skrapar stolarna i golvet och jag sover under dem. Jag började inte jobba förren kl 2 så jag låg vid datorn och pratade med Marcus, det känns alltid lika skönt. Skulle jobba idag för att Angie skulle städa, ja hon har inte städat och jag har knappt jobbat, hon har gjort det mesta. Men jag har varit med och badat flickorna för det lär jag få göra sen när hon börjar jobba på riktigt. Petra ringde innan och ville ha med mig ut och shoppa, synd att jag ska jobba. Imorgon ska jag försöka sova till 10, får se hur det går i och med att jag sover precis under. Ska jobba 1,5 timme imorgon och det klagar jag inte på, dock är det segt att jag ska jobba mellan 7 och halv 9 på kvällen, hade hellre jobbat på dagen och kunnat göra något sen. Istället får jag göra något på dagen när alla andra jobbar. Idag var det meningen att jag skulle ut och köra för att ha kört bilen innan jag ska hämta M men så blev det inte så jag hoppas att jag får köra en runda imorgon. Ska snart även försöka komma till ett Walmart och köpa en massa filmer, filmer som ännu inte har kommit ut i Sverige. Någor jag ännu inte har berättat om är att jag inte har ätit på vanlig tallrik sen jag kom till Denver, familjen äter alltid på papptallrikar. Eller ja, jag, Angie och David gör det. Vet inte varför. Idag är första dagen som jag faktikst har gillat maten här, vi åt teriyaki kyckling och ris, med en massa grönsaker. Riktigt gott.

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha papptallrikar? Det lät ju väldigt miljövänligt :P

2009-09-16 @ 05:38:28
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mm jag vet :P inte några miljökämpar direkt.

2009-09-16 @ 06:11:18
Postat av: Petra

papptallrikar?

Gud vad lustigt. Har jag aldrig hört talas om innan!

Men i N.Y åt du väl inte på papptallrikar heller :P

2009-09-16 @ 07:16:55
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe nej inte i NY men sen jag kom hit :P ge mig mat på tallrik, tack :)

2009-09-16 @ 18:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0