14/9

Sov hela 12 timmar inatt, super skönt. Dock var det hemskt att vakna och tro att kudden bredvid mig var Marcus och att jag låg hemma i min säng i Hässleholm. Sedan fortsatte dagen med att vi åkte och lämnade M på hennes skola och vi fortsatte med att försöka hitta ett kontor som har hand om Social Security Cards. Vi hittade inte det och körde och postade paket istället. Så snart kommer det ett till Liv, förlåt Marcus. När vi hade gjort det behövde Angie köra hem och hämta ett nummer så då kollade hon var kontoret var. Körde dit och satt i kö i 1,5 timme och när det var gjort, det tog 3 minuter att ansöka och jag får nummret om 2 veckor sen kan jag förhoppningsvis snart börja köra. Men nu verkar det som att jag ska köra bil på torsdag, hämta M på skolan, helt själv. Kan bli intressant. I eftermiddags gick jag ner till Safeway och handlade, lite chips och cookies, jag kommer inte att vinna vadet. Nu ligger jag i sängen och väntar på att One Tree Hill och Gossip Girl ska börja. Det är och förblir mitt måndagsnöje. Rundan ner till Safeway avslutades på Starbucks med kaffe, ska nog gå över till laktosfrimjölk, magen mår inte jätte bra.

<3

Jag vet inte om ni ser men det är Denver skyline, taget när jag gick ner mot Safeway.

Det ni ser i bakgrunden är Denver skyline, taget när jag gick ner till Safeway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0