11/9

Har jobbat en dal utan dagens arbete nu, ska snart på det igen. Har gjort pannkakor idag, mums. Det känns som att jag var i New York för flera månader sen men det var för bara 2 veckor sen. Känns som att jag inte har varit hemma på 5 månader men det är bara 2,5 veckor sedan jag åkte. 3 veckor sedan min avskedsfest var, känns som en evighets sen.

<3

När jag slutade jobba idag så hörde Petra av sig så jag begav mig hem till henne. Där träffade jag två andra svenskar och en tjej från Australien, Jessica Marie heter hon. Det var super trevligt. Bestämmde att vi ska ut och käka på söndag. Min största rädsla här är alarmet på huset så gissa EN gång vad som hände när jag kom hem, det utlöstes. Men det var inte mitt fel, det var faktikst mammans som inte hade berättat exakt hur det skulle göras. Men tva fan, polisen kom inte allafall.
Tack för ikväll tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0