10/9

Dagen gick som planerat, jag har köpt mig en dator så jag har suttit och fixat med den hela dagen. Har pratat med Petra, kanske ska med ut och kolla på bio ikväll. Men allt hänger på om Angie klarar läggningen själv men det borde inte vara något problem. Jag menar hon har väl klarat det innan jag kom hit? Inatt har jag inte kunnat sova, vissa dagar bara är så. Idag är en dag då jag saknar er där hemma, därför vill jag träffa lite folk ikväll.

<3

Dagen avslutades med att träffa Petra och Emma, super trevlig kväll. Var först och kollade på kläder till Hallowen och så åt vi. Sen blev det McDonalds och glass, kaffe för mig. Detta kommer inte att sluta bra, hehe. Efter det körde vi och kollade på film, Final Destination 4 , 3D. Riktig häftig upplevelse, en bra 3D för en gångs skull. En bra sak med USA, alla som känner mig vet att jag MÅSTE tvätta håret varje dag, men inte här. Det är skönt, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0