Fortfarande 7/10

Har nu varit vaken i 29 timmar minus 10 minuter och då ska jag komma till problemet! Jag är inte trött, hmm. Har nyss kommit hem från en runda med bilen som jag egentligen inte får köra. När jag kör den bilen betyder det att jag inte behöver betala någon bensin. Köpte med mig en glass hem, äckligt. Jag inhandlade även ett par VITA tygskor, hur länge kommer det att hålla sig om man tänker på att de ska sitta på mina fötter? Men och andra sidan kan jag väl aldrig bli värre än Madicken. Sorry för den men kunde bara inte låta bli.

Kanske ska berätta att två av grannpojkarna har svinis, och flickorna lekte med dem igår. Vi är alltså utsatta i minst 3 dygn. TACK för den!


Bild på dagens Lunch


Kommentarer
Postat av: Mia

Hallå tjejen!



Hur går de, har du pratat med dom än eller de går inte att lösa saker och ting?

Försöker du byta familj eller du kommer hem? Berätta för jösse namn!!!!



En STOR spark i häcken, för mod och lycka till!

Och en kram för att du e du!

2009-10-08 @ 14:23:16
Postat av: Petra

Men öhh, corndog är så jävla räligt!

2009-10-08 @ 18:30:28
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: Pelle

Om det var korv så slutarj jag äta det!!!!!!!!!!

Fy för den lede, såg inte gott ut.

Håll dej till senapen!!

Har dom ätit sån korv så förstår jag att dom

får svininfluensan! Kram saknar dej.

2009-10-08 @ 18:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0