7/10 - Lev Idag, Imorgon Kan Det Vara Försent

Gårdagen skulle bjuda på bowling alternativt biljard i Downtown i och med att det var Helenas och Tess sista dag här. Eftersom det bara är jag som inte är 21 så blev jag automatiskt chaufför vilket inte gjorde ett dugg med tanke på att jag aldrig har kört downtown och ville prova. Hur simpelt som helst, men kommer nog inte att köra där själv. Istället för att göra det som vi hade tänkt så blev det kaffe på Starbucks, har nu gått över från Mocha till Vanilj Latte. Kom hem vid kvart över tolv, låg och vände och vred till 10 i 5, somnade och fick ett sms av älskling, sen kunde jag inte sova mer. Alltså har jag sovit 10!! minuter inatt. När klockan blev 6 kände jag att den inte längre var lönt att försöka så jag gick upp. Är lite lagom trött just nu, men ska verkligen försöka att inte sova förren ikväll. Får väl se hur det slutar. Har varit så pass duktig idag att jag har tagit upp hälften av det som står på min lista över klagomål. HejHopp boka biljett på söndag kanske? Ska prata med min "LCC" som det inte heter för oss men endå. Se vad hon tycker och hur reglerna är. Kan jag åka med första bästa flyg, eller ska jag vänta? Oj detta kommer säkert som en chock för många men för mig och min nära, både här och där hemma är det något som har legat i luften länge. Kanske därför som jag inte har sovit inatt? Har legat och funderat en massa på vad jag vill göra. Jag vill inte passa barn 45 timmar i veckan. Jag vill plugga, hemma i Svergie. Jag vet vad jag vill, jag är inte en person som lever i framtiden längre. Nu lever jag för dagen och gör det som känns bäst för mig. Alltså om det jag gör för tillfället inte känns bra så byter jag. Tror aldrig att jag har varit sådan innan.

<3

Kommentarer
Postat av: The one

Jag saknar dig <3

2009-10-08 @ 09:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0