4/10

Ja Petra det blir en snabb uppdatering idag med :P

Gårdagen började med att jag körde hem till Petra där hon och Helena låg i sängen något döda efter fredagens händelser. När de väl vaknade till liv så begav vi oss av upp mot Evergreen, och jag säger bara VILKEN UTSIKT. Det var helt underbart och det kommer foto på det när Helena skickar de till mig, glömde bort att ta med mig fotona nu. Upp till Linda var faktiskt inga problem med min bil, tro det eller ej vi kom upp och det var en kul kväll. Linda har helt enormt galna HostParents, jätte trevliga och balla. Vi åt mat och satt ute vid elden, sjöng sånger och pratade. Det var bara en varm famn som saknades för att det skulle bli bättre än bäst. Vid kvart över 3 satte vi oss i bilen och körde tillbaka till Petra. Det brukar vara MYCKET bilar men när vi körde hem så var det tomt, en speciell känsla. Nästan som att köra hemma igen. Kom hem till Petra och gud vad trötta partypinglorna var, den ena tar en piruett i trappan och den andra trillar två gånger och skrattar så mycket att hon inte kan ta sig upp. Vi sov till 12 idag, riktigt skönt och behövligt.

Dagen har spenderats med att göra av med pengar, känns inte riktigt bra men dock. Avslutades hemma hos Petra med en misslyckad middag istället för bio, det var ingen av oss som var hos Linda igår som orkade något idag. Nu ligger jag hemma i sängen och skriver, ska snart läsa eller starta en film, får se vad jag orkar. Imorgon blir det jobb mellan 15 och 20. Har även skrivit ner allt som jag ska ta upp med föräldrarna så jag hoppas att jag är tillräckligt modig för att göra det imorgon.

Helena, jag tänker på Stockholms dialekt nu, hehe.

<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att du är tillräckligt modig för att ta upp ett samtal med familjen.Håller tummarna för dig att du kan.

2009-10-05 @ 06:51:38
Postat av: Pelle

Klart du vågar ta det med famljen,

du är den tuffaste tjejen jag känner.

Kram på dej Pelle.

2009-10-05 @ 17:25:53
Postat av: Mormor

Hej!

Visst är du modig och kan ta upp det du tycker är fel.Du ska se att allt blir bättre.Nu har jag fått en hotmailadress om du har lust att skriva.

[email protected]

Kram

Mormor

2009-10-05 @ 18:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0