30/9

Idag är första dagen jag har fått köra själv. Men dagen började med jobb, vem kunde ana. Slutade vid 1 när vi kom hem efter en runda på ToysRus och lite sånt och trodde jag inte skulle jobba mer. Frågade Angie om jag kunde ta bilen idag och köra runt och träffa folk och givetvis fick jag de så jag ringde Petra men hon var hemma och var sjuk - BLI FRISK :P Ringde istället Unathi och vips så bestämdes de att vi skulle träffas hemma hos henne vid 6. Gissa vad som hände sen, jo Angie kom ner och frågade om jag inte kunda jobba till 9 ikväll. Jag sa faktiskt nej till de men det blev iaf jobb mellan halv 3 och halv 6. Sen satte jag mig bakom ratten och körde för att träffa Unathi. Vi käkade lite som pratade vi med en annan aupair i vårt område och gissa vad. Detta är bara inte sant, hon är hos den familjen som jag först pratade med, tycker världen är bra liten ibland alltså. Så vi mötte upp hela familjen på Burger King så nu har jag träffat de personerna med. De hade tjatat på henne att hon skulle ta kontakt med mig så att de fick träffa mig, känns konstigt och kul. Imorgon blir det jobb som vanligt och hela fredagen ska jag jobba. Sen på lördag, ja jag säger bara att jag längtar.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0