14/10

Klockan ringde halv åtta imorse, jag fattade inte varför. Sen kom jag på att jag skulle ut och gå med Petra så det var bara att på med kläderna och köra och hämta upp henne. Det var mycket jobbigare att gå idag än vad det var igår. Kom hem och käkade frukost sen la jag mig i sängen för att kolla film. Somnade istället och sov i 5 timmar. Ikväll så har jag besökt Walmart och blivit av med pengar, som vanligt där. Sen körde jag inom TacoBell och vidare mot Emmas för att säga vi ses senare till Petra. Kom precis hem och ska väl starta en film eller TV:n, vänta på att mamma loggar in och prata med henne ett tag. Sen blir det sängen, jobb imorgon sen är jag ledig 3 dagar :) Det gillar jag. Nu ikväll så ringer Angie och David en av aupairerna, hon är från Japan. Får se vad som händer. Men jag kommer hem iaf :D

Höjden av lathet, bankomat DriveThru

Colorado är en öken

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0