12/10

Idag släppte jag bomben, de blev inte glada. Angie bara grät och grät och SJUKA jag kände lycka?! Kände lycka för att jag vet att det jag har valt att göra är det som kommer att bli bäst för mig. Har dock ännu inte bokat min enkelbiljett men det kommer någon av de närmsta dagarna.

Ska jobba imorgon, på eftermiddagen/kvällen så kommer Petra hit och så ska vi ta en LÅÅNG promenad. Jag är ledig på onsdag och då har Petra tvingat upp mig halv 8 för att vara hos henne klockan 8 för en ny promenix. Mysigt :)

<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror också att du gör det som är bäst för dig,

saknar dig

2009-10-13 @ 18:08:31
Postat av: Pelle

Jag visste att du skulle fixa det, du är alltid välkommen hem. Det vet du. Vi ses, kram

.

2009-10-13 @ 20:13:09
Postat av: Mona

Hej Jessica! Hur det än är och hur det än blir så är jag säker på att du gör det som känns bäst för dig. Det är bara dig själv som du måste tänka på här. Kram

2009-10-13 @ 22:36:39
Postat av: bella

du gav iaf aldrig upp din dröm! välkommen hem, du är efterlängtad av oss alla ;) krahm

2009-10-15 @ 22:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0