11/10

Jobbat några få timmar idag, och varit på ett aupairmöte. Pratade med Lisa idag, grät och hade mig. Tack Petra för det tysta stödet. Var meningen att jag skulle prata med min värdfamilj nu ikväll men jag kan bara inte yttra vad jag känner och hur jag mår. Ska ringa Lisa imorgon istället så får hon hjälpa mig, så fort jag kom in i huset nu ikväll så vreds sig min mage och jag känner tårarna komma. JAG VET VAD JAG VILL men hur ska jag kunna berätta det? Känner mig som en svag människa som inte klara något alls. Tankarna snurrar, tårarna rinner. Vad händer igentligen med mig? Och inte blev det bättre av att Lisa inte visste vem jag är, hon är här får att hjälpa oss...

<3

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Joëlsson

Hej, Jessica!

Brukar,följa din blogg och jag lider med dig.

Ser att du inte kan prata med din familj, vilket är synd. Skriv ett brev till dom och tala om precis hur du känner. Låt dom läsa brevet i lugn och ro,

Sedan, är det upp till dom, hur dom ska ta upp det med dig. stå på dig. kramar Britt-Marie

2009-10-12 @ 10:09:03
Postat av: Emma

Vad är det som har hänt? :(

2009-10-12 @ 16:14:44
URL: http://emmschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0