1/10

Jobbade 2 timmar imorse, riktigt drygt att gå upp. Har STORA problem att sova här, somnar kanske runt 4 och går upp vid 8. Men imorgon kan jag iaf sova till 10-11 vilket är skönt. Har varit ute och kört en massa idag och varit och inhadlat böcker bland annat. När jag kom hem från min färd så hoppade jag in i duschen, hade egen tid med att raka benen och smörja in kroppen med mera för jag tänkte att det skulle bli en hemmakväll men ack så fort allt kan ändras här. Här är det spontanitet som gäller. Så vips så var jag på väg mot Petra för att hämta upp henne och sen vidare med Emmas för att hämta henne. Sen blev det till att köra 6-filig väg mot ett cafe vid namn Stellas, där mötte vi upp Tess och Johan, drack kaffe och pratade. Satt ute och jag skulle gissa på att det är väl en cirka 3-5 grader här nu. Dock uppemot 12 på dagarna. Kallt men trevligt. På väg hem så var det en olycka, en lastbil som stod stilla på mitten filen av 5 stycken. Upplyst med en massa lampor så man såg iallafall det men ändå lite obehagligt. Mitten filen var ju min fil, så det var bara att blinka och byta fil. Kom hem nästan precis och nu är det jag som har larmat, är det rätt gjort? Ja det vet man aldrig.

<3

Kommentarer
Postat av: Petra

Jevlar vad du va snabb med uppdateringen då.



"asså fatta att jag kör 4-filigt nu, det ska jag blogga om när jag kommer hem."



-"Ehmm, det är faktiskt 6-filigt här ibland.." hahahahah

2009-10-02 @ 07:00:12
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, jag gillar min blogg :D

2009-10-02 @ 07:53:44
Postat av: Pelle

Ta det jä..... kallt i trafiken är du snäll!

Vilken fin sida du fått förresten. Kram Pelle.

2009-10-02 @ 17:09:38
Postat av: Mormor

Hejsan

Nu äntligen har jag fått datan inkopplad, men ingen mailadress ännu. Hoppas det är bra med dig och din familj. Har läst lite på din blogg och det verkar som du trivs och att du har funnit några vänner.Här hemma är det som vanligt,i morgon skall jag åka hem till mamma och hjälpa henne att få ordning på trädgårdsskjulet och kanske packa lite.

Kör försiktigt.

Många KRAMAR Mormor

2009-10-02 @ 17:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0