10/10

Ska jobba hela långa dagen idag, ligger bara i min säng förtillfället. Imorse när jag körde från Petra så fick jag skrapa rutorna på bilen, det är kallt här nu vill jag lova. 8 minus har jag hört ryckten om. Får se om jag orkar vara social ikväll eller om det bara blir sängen efter jobbet. Vi får se vad tiden utvisar.

<3

Som det ser ut nu blir det sängen tidigt ikväll, gårdagens huvudvärk är INGENTING mot idag. Hatar att ha ont i huvudet. Har jobbat hela dagen, med David hemma. Fick dock sluta en hel timme tidigare för att han ansåg att nu klarar han av de 3. Jag kommer från ingenstans och tar hand om 3 barn utan problem. Varför kan inte barnens egen pappa göra det? Jobba några timmar imorgon, sen blir det aupair möte på Starbucks. Hoppas på umgänge med Petra innan och efter. Ska dock bli trevligt att träffa Unathi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0