Städa, städa och städa lite till

Nu har jag en paus i mitt eviga städande. När jag städar mitt rum så betyder det att jag städar min garderob. Fint blir det och jag packar ner mina kläder. Igentligen borde jag inte lägga så mycket tid på att städa eftersom jag har en hel hög med skolarbete att göra men det är skönt och avkopplande att städa. Plus att det är jätte skönt när det väl är färdigt.

Ikväll hoppas jag att det blir massa serie kollande. Marcus sa kanske och det är ett framsteg för att vara min pojkvän. Vi ska nog också kolla på "wipeout". Få skratta lite åt andra människors olycka. Härligt.

Skola imorgon, känns så onödigt eftersom att jag har en lektion mellan tio i tre och kvart i fyra. Men jag ska besöka lite arkiv under dagen och börja att skriva min uppsats.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0