Skolan

Känns som en dag som har varat i en evighet. Började klockan tio då vi gick igenom hur man framställer papper. Nu sitter jag och har precis skickat in en av alla historie uppgifter och väntar på att min sista lektion ska börja. Ska ha bokföring nu på eftermiddagen.

Igår gjorde jag inte allt för mycket, fick tillbaka ett prov och satt och väntade i skolan för att min klass inte kan berätta för mig när saker händer, det jag hade fått reda på stämde inte så jag missade viktiga saker. Sånt gör mig riktigt förbannad. Imorgon är det också skola som gäller sen är det helg.

Fredag ska jag ge blod, känns som en god gärning. Hoppas bara att jag inte har ont i halsen och är förkyld för risken finns säkert att jag inte skulle få ge bara för det.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0