KYRRE :)

Nyss hemkommen från Vittsjö efter trevlig middag och super roliga lekar. Ska snart sova en stund sen upp och köra 4 flickor tillbaka till Vittsjö. Känns bra att göra folk lyckliga.

Några dagar sedan jag skrev men iblland finns det inte saker att skriva om.

Jobbat idag och chefen blev inte allt för glad när hon fick reda på att jag troligtvis åker redan i juni istället för oktober. Men jag vill åka så tidigt för att komma hem tidigare och för att kunna läsa direkt när jag kommer hem. Känns jätte bra att jag har fått iväg min ansökan så vilka dagar som helst kan jag få samtal från andra sidan jorden. Skrämande och häftigt.

Nu fick jag precis upp en ruta där datorn hotar med omstart. Tar det som ett tecken och kommer snart stänga av datorn.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0