Ännu ingen skola

Börjar om 2,5 timme. Då ska jag ha 50 minuter svenska och det känns inte alls lönt. Förtillfället så möblerar jag om på mitt rum. Jag skulle bara städa igår men det slutade med att jag gjorde om helt istället. Så nu står sängen som den gjorde när jag fick mitt rum. Bara det att sängen har blivit 70cm bredare. Min fina garderob kan jag inte använda längre så nu använder jag min stege som garderob istället.

Ikväll ska jag på tupperware party hos bella. Intressant, hehe. Dock ska jag inte handla ett dugg. Känns inte lönt plus att jag inte har några pengar. Men handla det ska jag göra på mitt eget lilla party i slutet av månaden.

Denna veckan ska jag ägan åt att söka information om kvinnans roll i olika situationer och sen börja skriva min uppsats. Gör jag inte det så ska jag iaf göra färdigt de sista inlämningsuppgifterna i Historian så att jag bara har uppsatsen kvar sen, då kommer jag att känna mig lycklig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0