Svenska, jobbintervju

Ja det känns som igår jag blev anställd på McD. Samma typ av frågor.

Snart börjar Historian. Ska ha arkivkunskap, får se om det är intressant. Kan säkert bli det. Jag tror att jag har kommit på ett nytt uppsatsämne, den kvinnliga rösträtten i Norden. Men får så om Jessica tycker om det. Jag tycker det är väldigt intressant. Dock är det hemskt att vi i Sverige som säger att vi är så jämställda. Ändå är vi det landet som är blend det sista i världen som inför kvinnlig rösträtt.

Inget mer tvång med bandage på handen, bara när jag känner att det gör riktigt ont.

Snart helt färdig med rapporten, ska bara fixa mina foto sen är det klart. Det blir bilder på bänken. Tycker det är mer lockande än att kolla i ett häfte fult med bilder.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0