Skola

Ingen skola för mig idag. Hade sån fruktansvärd huvudvärk igår och när jag vaknade så jag lät bli.

Dock har jag precis kommit hemfrån skolan. Skulle lämna in min rapport men Eva syntes inte till. Jag har ockås lämnat in min dator. Plus att pappa fick med sig min TV upp till Halmstad för att laga den.

Förtillfället sitter jag vid mammas och den suger, jag väntar också på att Louise ska komma en liten runda. Känner att glädje behöver jag just nu.

Ska snart till Lund för att kolla så att allt står rätt till med mitt ben. Och gör det det så vet jag inte vad jag ska göra, för jag har ingen känsel. Prövade så sent som idag och jag känner inte en nål :S

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0