Många bollar i luften

Det är sån jag är, för tillfället sitter jag med tre words dokument. Ett som är till projektarbetet. Ett där jag skriver på den andra historie uppgiften och det sista är ett personligt brev på engelska. Det är ju inte konstigt att inget av det blir färdigt.

Igårkväll satt jag Macce, Sara, Timmy och Rasse på donken i några timmar, jag körde ut och FYFAN vad halt det var. Halkan igen så jag kan lära mig hur man gör? HAHA. Jag är feg jag vet. När vi väl kom hem så satte jag och Macce oss och spelade FIFA 09. Jag kan ju bara säga att jag är inte så duktig. Sen när vi hade gjort det och gick och la oss så kunde jag inte inte sova så då tog jag hans mobil och spelade Copter tills dess att jag slog hans rekord.
För att inte skämma ut mig lika mycket idag på FIFA så gick jag upp tidigt och övade mig lite, så nu är jag lite duktigare men jag suger fortfarande.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0