Lägensen sist.

Har inte varit direkt aktiv här, glömmer bort att jag har en blogg när jag gör massa annat på internet. Idag sitter jag bara hemma hos Macce och pluggar. Har lämnat in en av två uppgifter i Historian och det är jag super nöjd med. Får panik för att jag inte vet om jag skriver tillräckligt mycket på projektarbetet men jag känner att jag har skrivit det som jag vill ha med så får se om det duger.

Jag är nervös över att åka till USA ett helt år, och jag gissar att jag har en försvarsmekanism som går inte och gör så att jag inte fixar till min anmälan. Det är nästan inget annat som är kvar att göra men jag tar ändå inte tag i det. Fy på mig, hehe.

Nu ska jag fortsätta med att vara duktig och skriva vidare om den kvinnliga rösträtten i Sverige. Får väl se hur det slutar.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0