Färdig

Nu har jag skrivit färdigt min projektrapport. Vet bara inte om loggboken ska vara med för isåfall få jag renskriva den på måndag.
Jag har även skrivit färdigt mitt personliga brev till USA så nu är en sak till avbockad på listan att göra. Nu ska jag bara ut och ta lite foto på mig själv och barn som jag har passat. Det ska nog inte bli några problem.

Igår skulle det vara fest, men så mycket fest blev det inte. Faktiskt riktigt skönt att vakna nu på morgonen och må bra, för det hade jag inte gjort om vi hade festat. Det var trevligt att träffa Malin och Linn, inte allt för ofta det inträffar. De andra som var hos macce träffas jag ofta nu förtiden och jag tyker att det är UNDERBART <3

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra vid mig. Hem till Macce och vara social ikväll. Det ska bli riktigt roligt för det var lägesen jag träffade gästerna som ska komma. Synd bara att Alex inte kunde komma. Hoppas dock att vi ses snart.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0