Att räcka till

Jag vet inte längre hur jag ska bete mig. Jag känner mig bara helt borta och förvirrad. Jag vet att jag måste finnas men känns som att jag bara gör fel. Jag ska inte behöva veta allt detta som 18, men jag får väl axla rollen som "vuxen". Det hade jag kunnat göra om jag bara hade vetat hur jag ska agera. Jag känner mig otillräcklig, och ännu värre känns det när jag vet att jag måste vara stark och finnas där. Men man finns inte där om man inte ens kan gå några få hundra meter? Jag är bara så rädd för att de besluten jag fattar ska vara alldeles fel och såra mer än att hjälpa.

Jag är inte mig själv förtillfället! Och vem kan då begära det av någon annan om jag inte själv kan? Jag är förvirrad och rädd...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0