Framme

Allt ar super och det rullar pa. Idag sa har mamman kort mig sa att jag ska fa se hur det ser ut och sant har. Problemet ar att jag inte kommer att fa kora bil forrens tidigast om typ 4 veckor. Maste forst fixa person nummer och sen ska jag ta om korkortet. Forsta snabbmaten at jag idag, hotdogs men dock hemma i huset sa det kandes OK. Har finns knappt narga trad och de som finns ar i deras tradgard. Bilen som jag kommer att kora nar jag har barnen ar en honda pilot, Pappa ar den saker? Bilder kommer att droja ett tag, maste forst fixa egen dator eller om jag kan lana deras ena ikvall det far vi se. Detta ar bara ett inlagg for att ni ska fa veta lite. Jag har skrivit dagbok och jag kommer att fora in det har med sa att ni far lasa dem.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0