27\8

Upp annu tidigare idag och jar ar riktigt nervos over att traffa familjen. Pratade med Angie idag och tydligen sa berattade hon for Madelyn igar att jag ska komma imorgon. Det kanns inte alls bra, det kanns som en san sak som skulle kunna gora att jag inte stannar ett helt ar.

Ni skulle se frukostarna som vi far, dar ar en massa frukt och bagels men resten ar bara wienerbrod och muffins. Man marker dirket vilka som kommer att rulla fram om ett ar. Det som ar bra med frukostarna ar att jag verkligen vill vara nyttig vilket kanns super bra.

Hittils har jag spenderat 95 dollar har, vilket inte ar mycket med tanke pa att jag har kopt ett telefonkort for 20 doller och NYC turen for 35.

Det var valdigt krangligt att flyga sa var lugn Marcus jag kommer att se till att du far med bara en mellanlandning.

So jag skrev innan sa tanker jag redan pa engelska eftersom man pratar det sa mycket. Man pratar det till och med med svenskarna om man inte tanker sig for.

Detta aret kommer att bli nyttigt, Ben och Jerrys slang er i vaggen, det ar inte alls som hemma, jag vet jag har redan provet men det var inte gott sa ta det lugnt. Och jag som gillar hot wings, inte heller det kan man ata, det ar riktigt nasty men det ar bara tur for mig, jag kommer att VINNA.

Det kanns tomt utan Emmie och Sanna men istallet sa vantar Petra och Caroline, hoppas att de ar lika underbara. Sedan langtar jag efter att traffa Molly och Katie med, nagra kanda ansikten lixom.

Mina dagboksinlagg kommer att bli enorma, nastan som noveller. Kanner att nar jag har borjat sa kan jag inte sluta. Idag har jag aven kopt en parfym.

MAMMA OCH PAPPA JAG VILL HA EN 5 ARS DAGBOK.

Antligen ar jag framme och jag ar super trott, ska jag ga upp och saga till att jag tankte lagga mig eller bara somna. Hor att nagon ar vaken men vet inte pa vilken vaning och har inte varit pa overvaningen sa jag vagar inte ga upp. Jag sover i kallaren med ett eget badrum och en walk in clothset, maste borja shoppa sa att jag kan fylla den. Huset ar stokigt men det kanns bara bra. Familjen kanns sa jordnara och ar latta att prata med. Har inte pratat med pappan innan men det var han som kom och hamtade mig pa flygplatsen, forst gick han bara rakt forbi och missade mig sa jag var tvungen att springa efter. Sedan tog han mina tunga vaskor sa de slapp jag. Det tog ca 1 timme med bil fran flygplatsen for att det var rusning, vi kunde inte kora det hallet som gar snabbast sa vi fick kora runt Denver. Maten var fardig nar vi kom "hem", bakpotatis och skinka med graddfil :D Jag kan atat min dippa. Godiset har jag fortfarande inte rort, vill vara nyttig och bli smal vilket kanns super bra. Mitt badrum ar svart och gult.
M ville leka med mig direkt, nar jag kom sa hade hon en ljusbla troja med svenska flaggan dar det stod "SWEDEHEART". Efter maten sa ville A ocksa leka med mig. Nu hor jag barnen skrika, de vill inte sova. Vet inte nar jag ska borja jobba men misstanker pa mandag. Mamman sa idag att efter jul ska hon forhoppningsvis bara jobba 3 till 10 timmar, gott for mig.
Jag maste kopa en riktig anteckningsbok eftersom att jag forst skriver allt for hand och sen skriver in det i datorn. Jag vill ju spara alla mina kanslor fran detta aret. Jag hade glomt att kopa med mig en adapter sa det skulle David forsoka fixa efter jobbet till mig. Kommer vara tvungen att ta korkort har for annars far jag inte vara med pa forsakringen och da kan jag inte kora bilen heller. Men det sa David att det inte skulle vara nagra problem med, hans sa att det ar mycket svarare i Sverige an har.

<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman

Vad skönt att få läsa lite om vad du varit med om, det låter ju positivt det mesta, Ska fixa en dagbok till dig och skicka över så fort jag kan.

Tusen kramar till dig älskar dig Mamma

2009-08-29 @ 07:01:43
Postat av: elin

jag tycker du är grym jessa som åker iväg såhär,det är jäkligt modigt! jag är helt säker på att du kommer få ett underbart år!:)

2009-08-31 @ 11:27:27
URL: http://nejliika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0