26\8

Upp tidigt idag, redan klockan 6. Idag har vi fatt utbildning pa CPR vilket ar bra men det kanns sa hemskt att olyckor faktikst kan intraffa. Idag har det bara varit en massa info. Ikvall blir det chill med mat pa hotell resturangen och sedan sangen. Idag har varit en bra dag, inte allt for ledsen och det kanns faktikst som att jag kommer att klara av detta aret.

Min rumskamrat lanade min telefon, vi har bada kopt telefonkort som de sa att man skulle kunna navanda fran sin mobil, men ack sa fel det var, det hela slutade pa 200 kronor. Jag har fatt pengarna av henne.

Istallet for att folja med och bada i poolen, jag orkade inte raka mina ben, sa bara tog jag det lugnt istallet.

Jag har sa kul med Sanna och Emmie, det kanns lite konstigt att lamna dem pa andra sidean USA.

Jag har redan borjat att tanka pa engelska vilket at jobbigt nar man ska skriva for helt plotsligt sa star dar en massa engelska ord. Jag och min rumskmrat Unathi kommer jatte bra overrens vilket kanns bra eftersom vi ska bo nara varandra sen. Hon alskar svenska musik och vi byter fordomar och erfarenheter med varandra.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0