25\8

Upp tidigt for att borja skolan, sitter med alla mojliga nationaliteter, det finns hela 26 st pa skolan. Jag har redan hunnit se att kranen vrids pa fel hall nar man ska tvatta sina hander. Pa programet finns har 4 killar, av 137.
Allt det jobbiga kanns mycket lattare idag i och med att man ar sysselsatt. Det ar sa latt att prata engelska, det bara flyter pa.

NYC var haftigt att ha sett men det var en besvikelse. Det var pa kvallen sa man sag inget det var synd. Vi stannade vid Times Square och Rockafeller Center annars korde vi bara forbi alla platser, som Empire State Building, Ground Zero, Central Park och nagra andra. Det kandes nastan som att man var i Egypten med alla sma basarer som saljer allt mojligt skit. Inte alls den overklassen som jag hade forvantat mig.

Tva av svenskarna som jag flog med Emmie och Sanna kommer jag jatte bra overrens med. Vi umgas hela tiden och vi har det super kul, kan inte sluta skratta at vissa av vara saker.

Sjalva lektionerna har varit larorika men det ska bli valdigt skont att komma till familjen pa torsdag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0