En ny vecka

Grattis till Sara som klarade teorin idag : )

Tråkig lunch så jag köpte kina mat med mig hem, kröp ner under täcket och kollade på One Tree Hill i några timmar. UNDERBART. Och lat som jag är så pallade jag inte min sena lektion, sorry Lousie.

Ikväll var det ingen som pallade bowla och det var synd, men men. Ska få Marcus att hitta på något ikväll eftersom ingen av oss ska med till Lund imorgon. Vet inte riktigt vad vi kommer göra men något hoppas jag iallafall.


Veckan ser lugn ut. Internet får vi förhoppningsvis imorgon och sen jobbar jag inte förrens på torsdag. Sen förvisso jobbar jag till söndag men sen är det långledigt för min del. Hela 4 dagar.


Helsingborg är bokat den 22 november och det ska bli super mysigt, hoppas nu bara att vi hittar ett hotell också. Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0